1. Zasady współżycia w gildii

1.1 Pod żadnym pozorem NIE WOLNO nikomu obrażać innego gildiowicza. Nie kierujemy się emocjami, każdy nawet najtrudniejszy spór można rozwiązać dyskutując o tym, TRZEBA JEDYNIE CHCIEĆ i wykazać odrobinę dobrej woli.

1.2 Członkowie Gildii nie powinni oferować do sprzedaży jakichkolwiek itemów innym członkom. Jeśli masz coś do sprzedania, posłuż się kanałem Trade lub wystaw ten przedmiot na aukcjii. Oferując sprzedaż itemów innym gildiowiczom, niszczy się ideę istnienia gildii. Gildia powinna być grupą ludzi wzajemnie się szanujących oraz pomagających sobie z ochotą. (Jedyne dopuszczalne ogłoszenia o sprzedaży czegokolwiek innym gildiowiczom mogą być umieszczane na specjalnie do tego celu przygotowanym kanale - Targowisko - aktualnie z braku zainteresowania targowisko zostało zamknięte). Osoba która wstępuje do gildii po to aby się wzbogacić, nie zasługuje na to aby być jej członkiem i lepiej aby od razu wykorzystała możliwość /gquit i opuściła nasze szeregi.

1.3 Nowym wow maniakom (takim którzy dopiero z wowem przygodę zaczynają) służymy pomocą odpowiadając cierpliwie na ich pytania, a także kiedy zdarzy im się popełnić błąd whispujemy i staramy się wytłumaczyć co robią źle, a nie wyśmiewamy postępowanie takiej osoby na gchacie, zrażając ją tym samym do nas oraz niepotrzebnie ośmieszając.

1.4 Problemy wynikające ze sporów pomiędzy graczami, zgłaszamy do oficerów, i tylko w skrajnych lub nierozwiązywalnych przypadkach do GM-a, pamiętając przy tym że decyzja GM-a jest niepodważalna i nie podlega dyskusji.

1.5 Skargi do GM-a staramy się zgłaszać jedynie w przypadku konfliktu z oficerem. Poza gildią staramy się zachowywać tak aby nie narażać gildii na złą reputację.

1.6 Jeśli ktoś chce o coś zapytać (nieważne o co) i nie robi tego zbyt nachalnie i za często, nie odpowiadamy w stylu – „wowhead” lub „thottbot” tylko staramy się pomóc albo whispujemy link z opisem z którejś z wyżej wymienionych stron lub po prostu się nie odzywamy. Każdemu może się zdarzyć nie znać jakichś słów po angielsku i przez to nie móc zrozumieć opisów na tych stronach, ale nie oznacza to, że musi się z tego od razu spowiadać prosząc o pomoc.

2. Zasady rekrutacji

2.1 Nie ma znaczenia czy ktoś ma lvl 1 czy 110. Jeśli jest to wartościowy człowiek (pod względem doświadczenia lub osobowości) przyjmujemy go do naszych szeregów. Aby otrzymać inv do gildii, aplikacja musi zostać pozytywnie rozpatrzona przez minimum dwóch mistrzów miecza oraz GM-a lub trzech mistrzów miecza.

2.2 Starać się o przyjęcie w poczet naszych członków można jedynie poprzez złożenie aplikacji na forum

2.3 Zabrania się zapraszania do gildii osób , których nazwa zawiera określenia, zwroty lub słowa powszechnie uważane za wulgarne lub obraźliwe, które mogą być tematem dyskusji i niepotrzebnych spięć miedzy użytkownikami. Dotyczy to także nazw przyjmowanych na forum.

W podaniu należy pamiętać o wpisaniu czegoś od siebie w ostatniej rubryce, jest to słowo klucz które pokazuje nam kto czyta regulamin a kto nie. Tym słowem jest nic innego jak wódka.

3. Guild chat

3.1 Na gchacie staramy się zachowywać z kulturą. Dopuszczalne są rozmowy na wszystkie tematy w granicach rozsądku oraz dobrego smaku.

3.2 Za treści rasistowskie lub obrażające w jakikolwiek sposób jakąś rasę wyznanie lub religię możesz natychmiast dostać kicka.

3.3 Na Gchacie obowiązuje absolutny zakaz przeklinania.

3.4 Za przeklinanie, spamowanie, próby sprzedaży czegoś poprzez czat gildiowy, nachalne prośby o pożyczkę lub o boosta, GM lub któryś z oficerów może przydzielić „cichego” co wiąże się z brakiem możliwości odzywania na gchacie takiej osoby. To samo tyczy się obrazy nacji, uczuć religijnych, czy też preferencji seksualnych graczy ;-). Długość "kary" (tzw. cichacza) zależy tylko i wyłącznie od oficera obniżającego rangę.

4. Rangi

4.1 Za przydzielanie rang odpowiada GM lub za porozumieniem z nim oficerzy. Nie można awansować z najniższej rangi nie rejestrując się na forum. Za łamanie przepisów regulaminu gildii, GM może przyznać Demote do najniższej rangi.

4.2 Ranga najniższa nie powinna utrzymywać się dłużej niż miesiąc. Każda nowo przyjęta osoba ma szansę na szybki awans jeśli da się poznać z "dobrej" strony (udzielanie się na forum, TS, pomoc innym). Nie dotyczy to osób których ranga została zmniejszona przez GM-a i/lub Mistrza Miecza za łamanie regulaminu.

4.3 Promocję do rangi wyższej można otrzymać za zasługi na rzecz gildii – planowanie wspólnych wypadów, bezinteresowna pomoc innym gildiowiczom.

5. Guild bank

5.1 Każdy powinien raz na jakiś czas umieścić niepotrzebny jemu a przydatny innej osobie item w guild banku, ale nie jest to obowiązkowe.

5.2 Staramy się regularnie zaglądać do Gbanku i sprawdzać czy coś się nam nie przyda. Z doświadczenia wiemy że często w gildiowych bankach zalegają przydatne przedmioty tylko dlatego, ponieważ ktoś kto ich potrzebuje po prostu do gbanku nie zajrzał.

5.3 Raz na dwa tygodnie (w razie przepełnienia częściej) wyznaczona do tego osoba będzie zajmować się wystawianiem zalegających przedmiotów na aukcjach. Gold który w ten sposób zarobimy będzie gromadzony na ewentualne potrzeby wszystkich gildiowiczów.

5.4 W przypadku stwierdzenia że ktoś zabiera z gbanku itemy w celu korzyści (odsprzedaży bez porozumienia z oficerem lub gm-em) zostaje natychmiast usunięty z gildii.

6. Nieobecności

6.1 Każda ranga ma osobne okresy dozwolonej nieobecności (offline)
  • Weteran - bez limitu
  • Barserker - 3 miesiące
  • Barbarzyńca - 3 miesiące
  • Dzikus - 30 dni
  • Alt - 30 dni

6.2 Zgłoszenie nieobecności w odpowiednim temacie na forum pozwala wydłużyć powyższe okresy tylko dla postaci głównej (main) do max. 6 miesięcy.

6.3 Nieobecności zgłaszamy tylko w TYM TEMACIE.

6.4 Jeśli po długiej nieobecności (i/lub zgłoszeniu nieobecności) gracz został usunięty z gildii za nieaktywność, może starać się o przyjęcie do gildii bez podania, aczkolwiek każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie. Jeśli oficerowie uznają, że nieobecność była zbyt długa to wymagane będzie ponowne napisanie podania.

7. Raidy

7.1 Za organizację raidu odpowiada Raid lider.

7.2 W każdej z grup PVE obowiązują indywidualne dla tych grup regulaminy i zasady przyznawania lootu. Szczegółowe informacje o grupach rajdowych znajdują się w górnym menu.